Friescheland


Zaterdag’s Zoekdag: Grootste kut ter wereld by Dr.Loempia
29 december 2007, 12:54
Filed under: Hoeren | Tags: , , , ,

Geschreven door: Dr.Loempia (Trung) – Bron: Redactie

Elke zaterdag van de week gaan wij antwoord geven op een vraag die niet kan worden beantwoord via onze eigen zoekmachine. Deze week in onze zoekmachine vond ik, dat iemand interesse toonde in: “grootste kut ter wereld”. Natuurlijk zijn wij wel zo aardig om dit uit te zoeken. De resultaten waren kansloos. Om toch een goed antwoord te geven op de vraag, hebben wij een mop bij gepakt en deze serieus bekeken.

De mop die wij erbij hebben gepakt gaat over een hoer en een kameel maar die moet je maar zelf even goed lezen,

“Een hoer heeft een poster hangen: “ik heb de grootste kut ter wereld.” Een man maakt een wip en eenmaal buiten merkt hij dat zijn dure Parker gestolen is. Hij terug en vertelt het en de hoer zegt: “stap maar even naar binnen.” Hij zoeken en zoeken en op een gegeven moment komt hij een Arabier tegen en zegt: “ik zoek mijn pen.” Zegt de Arabier: “dat kun je wel schudden want ik zoek al drie weken mijn kameel!””

De Arabier is zijn kameel kwijt, om de verhaal compleet te maken zochten wij naar de lengte van een kameel.

“Kamelen kunnen tot 2 meter hoog worden en 500 tot 700 kilogram zwaar. “

Dus de vraag is beantwoord. De grootste kut is 2 meter.


1 reactie

HARDCORE!!!!

Reactie door Naam




Reacties zijn gesloten.



Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

